Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

O ΠΩΛΩΝ ΕΠΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΩΛΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ

Αναπολω πολλες φορες τα παιδικα μου χρονια που ανεμελος επαιζα στις γυρω αλανες, φτωχικα μεν τοτε εκεινα τα χρονια μα τοσο ευτυχισμενα, για εμας τους μικρους οι ατελειωτες ωρες παιχνιδιου ηταν το κατι αλλο στην καθημερινοτητα μας. Παιχνιδι και δοξα το θεο, μακρυα απο αγχος,βασανα και οτι αλλο βαζανιζει τους ενηλικες. Με αφορμη την παραπανω εικονα που εχω αναρτησει ερχονται μνημες στον νου μου και τις μοιραζομαι μαζι σας. Οταν με εστελνε η μητερα μου να κανω τα θεληματα της ημερας στο μπακαλικο της γειτονιας, και οχι στο πλεον εξελιγμενο απροσωπο Σουπερ Μαρκετ, παντα το βλεμα μου επεφτε στην συγκεκριμενη εικονα, και στο βερεσε δεν διδετε.  Τον αδυνατο ανθρωπακο, με τα κουρελιασμενα ρουχα, σε ενα σπιτι ετοιμοροπο, πνιγμενο στα χρεη, τον ΠΩΛΩΝ ΕΠΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙ, και τον ευσωμο κυριο, τον καλοντυμενο, στο πολυτελεστατο γραφειο του, να απολαμβανει τα κερδη του, τον ΠΩΛΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ. Αυτη η εικονα εμεινε χαραγμενη μεσα μου, η συμπαθεια μου εγερνε στον φτωχο αδυνατο ανθρωπακο που πασχιζε για την επιβιωση του, χωρις να κραταω κακια στον ευσωμο κυριο που πλουτιζε, ποτε δεν ξερεις πως τα φερνει η μοιρα στους ανθρωπους, το θεμα ειναι τι ψαχνεις πανω στην γη. Εγω προσπαθω παντα να αγαπω, να συμπονω, και να προσφερω οπου μπορω την βοηθεια μου σε ανθρωπους που την χρειαζονται με μοναδικο κερδος να δω το χαμογελο στα χειλη τους, και πιστεψτε με αυτη η ανταμοιβη ειναι ενας τεραστιος πνευματικος θησαυρος που δεν εξαγοραζετε με ολο το χρυσαφι της γης .Αλλοι προτιμουν το χρημα ενα αψυχο χαρτι, το οποιο εχει θεοποιηθει, και εχει οδηγησει την ανθρωποτητα  σε πολεμους, κλιματικες αλλαγες λογω ρυπανσης, φτωχεια και πεινα σε εκατομυρια συναθρωπους μας, κανοντας τους ανθρωπους να υποφερουν Στην θεση του αδυνατου ανθρωπακου στην σημερινη εποχη ειναι μια μεγαλη μεριδα ανθρωπων  της πατριδας μας,που θα γινει ακομα μεγαλυτερη τα επομενα χρονια, αλλα και εκατομυρια ανθρωποι παγκοσμιως που δεν εχουν καν τροφη ποσο μαλλον ολα τα υπολοιπα, και στην θεση του λαμπερου ευσωμου κυριου οι πολιτικοι της πατριδος μας και ανα τον κοσμο και ενα μικρο ποσοστο παγκοσμιως που γευονται  την πληθωρα των υλικων αγαθων διχως να σκεφτονται τους υπολοιπους. Το τι κανει ο καθενας ειναι δικος τους λογαριασμος, δεν θα καθησω να το αναλυσω στην παρουσα φαση, απλα θα θεσω ενα ερωτημα ποιος απο τους δυο ειναι ευτυχισμενος; Ο ΠΩΛΩΝ ΕΠΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙ Η Ο ΠΩΛΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ; η απαντηση βρισκετε στον εσωτερικο ψυχικο κοσμο του καθενος απο εμας. Εγω την ξερω την εχω φιλοσοφησει, και απο τις δυο πλευρες την κραταω για μενα, γιατι δεν θελω να επηρεασω την σκεψη σας εσεις τι λετε; Τι ομορφος θα ηταν ο κοσμος μας αν αυτοι οι δυο κυριοι μοιραζοντουσαν αρμονικα τα αγαθα της γης.Η ζωη καποια στιγμη και για τους δυο πρωταγωνιστες μας τελειωνει, κανεις δεν θα παρει τιποτα μαζι του παρα μονο την ψυχη του σαν εισητηριο για την μεταβαση του σε αυτο το ταξιδι, ολα εδω μενουν, στον αγνωστο αυτο προορισμο οι δυο φιλοι μας θα εχουν τον χρονο πολλα να πουν ο ενας στον αλλον, το ποιος θα βγει κερδισμενος δεν εχει σημασια, μοναχα ο θεος το ξερει. Ας ελπισουμε να υπαρχει χωρος και για τους δυο  θα δειξει η πορεια τους. μοιραζεσται,αγαπατε και μην εχθρευεσται. ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ ΟΜΟΡΦΗ ΛΑΜΠΕΡΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΑΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΑΣ, ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: