Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΚΕΨΕΙΣ

 
Σκέψεις...

Αν εγώ ως κυβερνήτης ήθελα έναν αντιπερισπασμό για να περάσω τα δικά μου μέτρα, θα σχεδίαζα μια εικονική κόντρα.
Θα προκαλούσα τους ανθρώπους-πρόβατα με ταμπέλες αριστερός και δεξιός να σκοτωθούν μεταξύ τους....
Η πολιτική ανύπαρκτη αυτή κόντρα θα οδηγούσε στον αποπροσανατολισμό των ανθρώπων.
Επίσης, πώς θα διαιρεθεί καλύτερα ο κόσμος αν δεν σκοτωθούν μεταξύ τους οι αριστεροί με τους δεξιούς;
Και άσε να ψάχνουν ποιός φταίει για την όλη κατάσταση και να εχθρεύονται ο ένας του άλλου ενώ εγώ θα κερδίζω στην πλάτη τους.

Ήλπιζα πως ο κόσμος του Άρη όταν είναι σε έναν σύνδεσμο ή στο γήπεδο ή σε μία εκδρομή δεν έχει κόμμα, δεν είναι αριστερός ή δεξιός.
Δε διαχωρίζεται γιατί είναι μια γροθιά που χτυπάει το σύστημα, κι ας είναι αυτό σαν κοφτερό μαχαίρι.
Familia, οικογένεια, πώς το λένε ρε παιδί μου; Είμαστε όλοι αδέρφια αλλιώς ας το κλείσουμε το μαγαζί.
Δυστυχώς αυτή η σαπίλα με τις ταμπέλες και τις πολιτικές παρατάξεις που είναι άκρως επικίνδυνη για μια εταιρία και τα συμφέροντα της (μην ξεχνάμε ότι ο Άρης είναι εταιρία σε οποιοδήποτε τμήμα του), μας χτυπάει την πόρτα.
Αν την ανοίξουμε, ίσως οδηγηθούμε σε ρήξεις, σε "εμφυλίους" πολέμους, σε διχασμό μεταξύ οπαδών, σε μια διχόνοια μέσα στην οικογένεια του Άρη.

Επικίνδυνα πράγματα αδέρφια μου, μην ξεχνάτε ότι ο Άρης δεν έχει χρώμα, δόγμα ή κόμμα, είναι πάνω από όλα.
Τουλάχιστον έτσι μάθαμε εμείς οι "ρομαντικοί" νέοι.

 
ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΙΔΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: