Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

Ο ΑΡΗΣ ΣΤΗΝ SUPERLEAGUE ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΛΑΣΚΑΡΗΣ.


Ο ΑΡΗΣ ΣΤΗΝ SUPERLEAGUE ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΛΑΣΚΑΡΗΣ.
 
Ναι δεν είναι ουτοπία ούτε μου το υποσχέθηκαν χαρτορίχτρες.
 
 Είναι κάτι ΕΦΙΚΤΟ! 
 
 “Τι μας λες ρε αδερφέ καλοκαιριάτικα με 40 βαθμούς κελσίου” σκέφτεται απο μέσα του ο μέσος Αρειανός.
 
 Εξηγούμαι: Ο κύριος Λάσκαρης ήρθε είδε και αντί να απέλθει προσπαθεί παρόλα τα προβλήματα που έχει να εξασφαλίσει το τμήμα Μπάσκετ...και τι κάνει ο μέσος Αρειανός παρακαλώ;
 
 Στα εύκολα ήταν εκεί και βοήθησε (όπως του επιβάλλει το DNA του) πήρε το διαρκείας του πήρε και για τα παιδιά του ήταν εκεί σε χαρές και λύπες (αγωνιστικές) γιατί όταν ζόρισαν τα πράγματα για έναν άνθρωπο που ήρθε και έβαλε ζεστό χρήμα σε μια ομάδα που τα νούμερα δεν έβγαιναν όσο φιλότιμες κι αν ήταν οι προσπάθειες του κ. Αρβανίτη, τι κάναμε οέο;
 
 Αρχίσαμε την αγαπημένη μας συνήθεια (που κι αυτή ειναι στο DNA μας ΔΥΣΤΥΧΩΣ).
 
 “ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΓΑ ΕΓΩ” “ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ” “ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΚΟΥΠΑ” κλπ κλπ. 
 
 Και ερωτώ φίλες και φίλοι: Είναι σωστό να σταυρώνεις αυτόν που σε βοήθησε στην πρώτη στραβή;
 
 Πιστέυω η απάντηση είναι εύκολη...Δεν ξέρω τον κ. Λάσκαρη και ούτε θέλω να τον γνωρίσω δεν είναι αυτή η δουλειά μου. 
 
Αυτό που θέλω να γνωρίσω και απο κοντά μάλιστα είναι το όραμα αυτού του ανθρώπου.
 
 Θέλω να το δώ να παίρνει σάρκα και οστά!
 
 Ένα λάθος όμως έγινε σε μια Δίκη...ελπίζω με αυτό το λάθος ο κ. Λάσκαρης να έμαθε πολλά και να πείσμωσε ακόμα περισσότερο. 
 
Γιατί απο τον πόλεμο που κυρήχθηκε απο κεί και ύστερα μέχρι και ο πιο αδαής καταλαβαίνει οτι πολεμάς τον ισχυρό...τον ανίσχυρο τον αφήνεις στην μοίρα του... Και στην τελική ΑΥΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΡΕΥΤΟΥΜΕ... 
 
 Και βασιζόμενος στην τελευταία μου πρόταση ξεκινάω να μιλάω για την χιλιοπληγωμένη μας καψούρα (και περηφάνια). 
 
 Τι λέει εκεί Χαριλάου μεριά;
 
 Ευκαιρίες δόθηκαν πολλές, όλα θα “ξεχαστούν” με μια ΑΝΟΔΟ και την συγκρότηση μιας ομάδος που θα αξίζει να λέγεται ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. 
 
 Αντ΄αυτού ακόμα δεν έχει βγεί λευκός καπνός απο την καμινάδα των επισήμων για τον νέο μας προπονητη με ονόματα που τα τρέμει η υφήλιος.
 
 Όσο για ονόματα παικτών;
 
 Ήδη έχω στήσει αντίσχοινο στο SKG να προλάβω τα αυτόγραφα.
 
 Τώρα δικαιολογημένα ο μέσος Αρειανός θα μου πεί, “καλά ρε pokoloko τον έναν μας τον κάνεις Άγιο και τον άλλον σατανά γιατί ρε μάγκα του σκάβεις λάκους;
 
” Γιατί φίλε Αρειανέ ο ένας μου έδωσε όραμα και δείγματα γραφής και ο άλλος όχι όραμα (που θα το συγχωρούσα) αλλα ούτε μια ΑΝΟΔΟ με αντίπαλους την άνω και κάτω Ραχούλα.
 
 Εδώ όμως έρχετε και το απόλυτο επιχείρημα του μέσου Αρειανού.
 
 “Δεν κοιτάμε τα χάλια μας λέω εγώ αφού οι άλλοι έχουν τα “κόζια” και μας ΠΟΛΕΜΑΝΕ”
 
 Ε λοιπόν αδερφέ συναρειανέ ΟΧΙ Ο Αρης που έχω μάθει εγώ πρώτον δεν υπήρχε περίπτωση να παίζει ούτε Γ ούτε Β.
 
 Ο Αρης που έχω μάθει εγώ είναι αυτός τα κόζια και οι άλλοι παρακαλάνε.
 
 Ο Αρης που έχω μάθει εγώ ΠΟΛΕΜΑΕΙ και δεν τον πολεμάνε.
 
 Ο Αρης που έχω μάθει εγώ έχει σκοπό να γίνει μεγάλο club και οχι Βέροια...(τυχαίο παράδειγμα)
 
 Γι αυτό λοιπόν κ. Καρυπίδη κάψε κάθε ελπίδα για άνοδο και αν δεν ανέβεις τότε πάσο.
 
 Όμως η ομάδα που θα στήσεις θα πρέπει να είναι τρένο...όχι καρβουνιάρης, ΕΞΠΡΕΣ!
 
 Ανοίξτε κανένα παράθυρο εκέι στο γήπεδο να φύγει η μπόχα και ίσως έρθει και κανένα ταχυδρομικό περιστέρι με πεσκέσι... 
 
 Ο ΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ ΖΟΥΜΕ
 
 Υ.Γ: ΜΙΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ
 
 ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ POKOLOKO,

Δεν υπάρχουν σχόλια: