Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

ΘΕΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΤΗΝ ΜΑΔΡΙΤΗ

Αφησα να περασουν δυο μερες για να επανελθω στα γηινα επιπεδα, ηταν τοσο μεθυστικο το νεκταρ και η αμβροσια που μας προσφερε ο Θεος του πολεμου που ακομα και τωρα, καταλοιπα ικανοποιησης με περιβαλλουν στις διοδους του μυαλου μου. Βλεπω χρονια ποδοσφαιρο, και αλλα τοσα σαν ερασιτεχνης ποδοσφαιριστης, μα πρωτη φορα ομως ειδα τον ταυρο να σκοτωνει τον ταυρομαχο στην αρενα της Μαδριτης. Ειδα την ομαδα της καρδιας μου να παιζει στα ισια την περσυνη κατοχο του τροπαιου του Γιουροπα Ληγκ ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΑΔΡΙΤΗΣ και μαλιστα εκτος εδρας με ολους τους οιωνους εναντιον της, να βρισκετε πισω στο σκορ, να κανει ολικη επαναφορα, να την νικαει δις παρακαλω, και να την απειλει  με δυασυρμο στα τελευταια λεπτα,, τι αλλο να ζητησω; Ηταν απλα καλυτερος και κερδισε δικαια. Μαυρη βραδυα για τις ομαδες τις Μαδριτης, και αν για την ΜΠΑΡΤΣΕΛΩΝΑ ηταν κατι φυσιολογικο για τον ΑΡΗ ΜΑΣ ηταν κατι επικο. Το εχει ξανακανει ειναι στο DNA του, την δεκαετια του 80 με την ΠΕΡΟΥΤΖΙΑ του ΠΑΟΛΟ ΡΟΣΣΙ, τους αετους της Λισσαβωνας, την ΣΕΝΤ ΕΤΙΕΝ του προεδρου της UEFA MICEL PLATINI, και επεται συνεχεια γιατι τα καλυτερα τωρα ερχονται. Κοιταξε στα ματια σαν ισος προς ισο τους ακριβοπληρωμενους σταρ της Ισπανικης ομαδας,  τους εκανε να μοιαζουν με παικτακια τις σειρας και εκανε την Ευρωπη να παραμιλαει για παρτη του. ΓΙΝΕ ΑΡΗΣ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ λεμε, και ναι αδερφια μου γουσταραμε,και θα γουσταρουμε ακομα περισσοτερο στην συνεχεια γιατι το ταξιδι ειναι μακρυ. Εχω ενα ονειρο και αυτο το ονειρο θα γινει πραγματικοτητα. Βημα,βημα μεχρι το Δουβλινο. Ο επαναστατης των φτωχων,η ομαδα λαικης βασης, ο ΑΡΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ, με μπροσταρη τον στρατηγο που ακουει στο ονομα ΕΚΤΟΡ ΡΑΟΥΛ ΚΟΥΠΕΡ, και που πρεπει να δυαφυλαχτει σαν κορη οφθαλμου μενοντας στον ΑΡΗ ΜΑΣ,μεχρι τα βαθια του γεραματα ολοι εμεις θα καταφερουμε πολλα. Γιατι στουσ 32 θα ζορισθω,στους 16 και 8 θα εχω λιγο αγχος, στους 4 θα τα δωσω ολα, και στον ΤΕΛΙΚΟ εκει να εισαι να γουσταρεις, που λεει και ο φιλος μου ο ΔΕΙΜΟΣ απο τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ. Δεν μπορω να περιγραψω με λογια αυτο που εζησα,ηταν κατι μαγικο,συγλονιστικο, και ανεπαναληπτο, το περιμενα το πιστευα, και δικαιωθηκα, ασ με λενε τρελο εγω ξερω ΑΡΗ ΜΟΥ. Ξανακανες τους ΕΛΛΗΝΕΣ να σε αγαπησουν τους εδωσες ελπιδα,οπως τοτε με την αυτοκρατορικη ομαδα του μπασκετ, ολοι για εσενανε μιλανε η μαλλον παραμιλανε, η απολυτη ηδονη για μας τα παιδια σου, μας γεμισες υπερηφανια. Η Ευρωπη περιμενει την εναθρονιση σου στην κορυφη της το μπορεις εξω απο το χωριο,ΝΑΙ το εχεις,το θελεις, το θελουμε, και θα γινει, δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο. ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΟΓΙΑΤΡΟ, ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΚΟΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ ΟΛΕ ΟΛΕΟ ΑΡΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΣΕΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: