Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

ΤΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΗ

Σε παλαιοτερα κειμενα μου ειχα πει οτι στους 32 θα ζορισθω,στους 16&8 θα εχω λιγο αγχος, στους 8&4 θα τα δωσω ολα, και στον τελικο εκει να εισαι αδερφε μου να γουσταρεις, που λεει και ο αδερφος μου ο ΔΕΙΜΟΣ στα ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ. Τα καλα νεα δεν αργησαν να ερθουν, και να η κληρωση που μας εφερε αντιμετωπους με καποια ΣΙΤΙ απο το ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ , ΑΓΓΛΙΑ  μερια, ξερετε στην χωρα που ολο βρεχει, στην χωρα που τις περισσοτερες μερες του χρονου επικρατει το μουντο, η συννεφια, και η καταχνια. Κριμα για τους βρετανους που θα βρεθουν εκτος θεσμου EURUPA LEAGUE, ειμαι σιγουρος δεν μας ηθελαν για αντιπαλους σε αυτην την αναμετρηση. Καλη ομαδα δεν λεω, με αστερια στην συνθεση της παγκοσμιου κλασεως, με μπατζετ αστρονομικο εκατομυριων ευρω,και  ενα απο τα μεγαλα φαβορι απο τους BOOKMAKERS ανα την γη για κατακτηση του τροπαιου. Λιγια ομως βρε αδερφε για να μας σταθει εμποδιο στον δρομο για το ΔΟΥΒΛΙΝΟ . Θα μας ζορισει δεν λεω γουσταρω τετοιους αντιπαλους, να τους πολεμαω σωμα με σωμα, γιατι μεσα απο τετοιες μαχες βγαινεις πιο δυνατος, το σημα της σημαινει τιμη στην μαχη , και ειναι μεγαλη μας χαρα να βρεθουμε αντιμετωποι στο πεδιο της μαχης, καλως ορισατε λοιπον, στον ΘΕΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. Συγνωμη ομως ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΗ ΜΟΥ αλλα εγω θα βγω νικητης και σε αυτην την μαχη, θα σε ευχαριστησω ομως σαν ευγενης στο ΤΣΑΙ που θα μου προσφερεις στο σπιτι σου σαν οικοδεσποινα, γιατι παντοτε ημουν ευγενης με τους ΓΑΛΑΖΟΑΙΜΑΤΟΥΣ, αλλα επετρεψε μου να σου πω οτι εγω Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ δεν ειμαι για μονιμους δεσμους, ξερω οτι σε αρεσω, με νομιζεις του χεριου σου, εισαι σιγουρη οτι μπορεις να με κατακτησεις, ομως εγω ειμαι γεννημενος για μαχες, μπαρουτοκαπνισμενος,δεν μπορω την υψηλη κοινωνια, τα ετοιμα, το τσαι στην ωρα του, ηρθα εδω για να παρω την προκριση, αυτος ειναι ο στοχος μου, σε αλλη μια μαχη νικητης. Τα παιδια του ΘΕΟΥ τα αδερφια μου, στην ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ θελουν να με δουν ως νεο ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ κατακτητη του ΘΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ και ξερεις δεν χαλαω χατηρια, θελουν να γουσταρουν, να γουσταρουμε, το εχω υποσχεθει , και τηρω τον λογο μου, για το ΘΕΙΚΟ ΓΟΥΣΤΟ το πιο μεγαλο το ΓΟΥΣΤΟ των ΓΟΥΣΤΩΝ. Η πιο μεγαλη ωρα ειναι τωρα, Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, και σε αυτην παρτιδα σκακι θα εισαι το αλογακι μου, ο ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ μου, η προτιμας η νταμα μου; Ο δρομος για σενα ειναι στρωμενος με αγκαθια, μεινε λοιπον στο παλατι σου, και ευχησου μου καλη επυτυχια στο ΔΟΥΒΛΙΝΟ, ρανε με ροδοπεταλα στον δρομο αυτο,και που ξερεις, καπου, καποτε, μπορει να ξανασυναντηθουμε υπο αλλες συνθηκες, και ισως τοτε εχω χρονο για ενα  ΤΣΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: