Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ

 
ΑΡΗΣ-ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ 0-0

Κλεισμενος στο δωματιο του νοσοκομειου, λογω μιας λοιμωξης του αναπνευστικου, σχεδιαζα το πως θα βρεθω στο κυλικειο να δω το παιχνιδι, απο την προηγουμενη κιολας μερα,ειχα κανει τα κονε μου με τον γαυρο ιδιοκτητη του καταστηματος,στην Αθηνα βλεπεις οταν τους λες οτι εισαι Αρειανος σε κοιτανε λες και εχεις κατεβει απο το διαστημα, κοιταξε να δεις του λεω φιλαρακι παιζει η ομαδα μου στις 16.00 μμ , θα το βαλεις να το δω, και αν σκασουν χανουμια, διωξτα το μαγαζι ειναι πριβε απο παρτι μου,χαμογελασε και μου λεει, ενταξει ρε καρντασι μου μην βαρας, εγινε ποιος ασχολειτε με τους αγροτες τις Φιλαδελφειας οτι γουσταρεις.

 Ολα ειχαν κανονιστει, επρεπε ομως να παρουμε το οκ της γιατρινας, οι νοσοκομες ηταν στο κολπο,δεν ξερω δεν ειδα δεν ακουσα,πηγαινοντας στο γραφειο της,δεν τις αφησα περιθωρια πολλα να αντιδρασει, με μουσικη υποκρουση, το με εχεις αρρωστησει κιτρινομαυρε Θεε, φορωντας την φανελα με το σκυλι του σουπερ 3 ημουν ετοιμος, με κοιταξε με απορια,μπαινοντας κατευθειαν στο ψητο, τις λεω για ενα διωρο ξεχαστε, με παω να δω την Αρειαναρα,προεβαλε μια σθεναρη αντισταση απαγορευσης, στην συνεχεια ομως εδωσε την συγκαταθεση της, ετσι λοιπον ενα κυλικειο για παρτη μου ειχε γινει Κλεανθης Βικελιδης.

 Αρακτος, με τα σεα μου και τα μεα μου,εγινα ενα με ολα τα αδερφια, που ηταν μεσα στο ναο,ζουσα και εγω την αγωνια τους για την πρωτη νικη,που δυστυχως για ενα ακομη παιχνιδι δεν ηρθε, παρα την προσπαθεια που καταβαλανε οι ποδοσφαιριστες τις ομαδας μας,η τυχη για ενα ακομη παιχνιδι μας γυρισε την πλατη,δεν μας εκανε το χατηρι, ωστε να ερθει το πρωτο τριποντο, που θα ανεβασει την ψυχολογια της ομαδας στα υψη,δεν τα παραταμε ομως, ψηλα το κεφαλι και συνεχιζουμε, η ομαδα εχει πολλα περιθωρια βελτιωσης αλλα οχι χρονο, τα αποτελεσματα πρεπει να ερθουν αμεσα, πριν ξεφυγουν αυτοι που βρισκονται απο πανω μας, εως τωρα παρα το κακο μας ξεκινημα, η βαθμολογικη αποσταση, που μας χωριζει απο τους αντιπαλους μας, ειναι τετοια που με 2 συνεχομενες νικες βλεπεις τα πραγματα αλλιως.

 Στα λογια καλα τα λεμε εμεις, ειμαστε αισιοδοξοι, πρεπει και οι παικτες να το πιστεψουν,και να το κανουν πραξη,και ηρθε η ωρα στο παιχνιδι με τον νιονιο, να το κανουν πραγματικοτητα, να φερουν το διπλο και θα το φερουν γιατι ΑΡΗ μου δεν γινετε αλλιως, τα περθωρια εχουν στενεψει επικυνδινα και η νικη ειναι επιτακτικη αναγκη,συνεβησαν πολλα στο αγωνιστικο κομματι και τον σχεδιασμο του,που απο οτι βλεπουμε παιχνιδι με παιχνιδι διορθωνετε η κατασταση.

 ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: