Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΑΚΟΥΩ ΦΩΝΕΣ ΑΚΟΥΩ ΚΡΑΥΓΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΑΡΧΕΣ ΦΩΝΕΣ

 
 

Αυτές τις μέρες ακούω φωνές ,γενικά φωνές ,παντού φωνές.
 
Φωνές άναρχες ,φωνές γεμάτες μίσος ,φωνές γεμάτες πίκρα ,θυμό, απογοήτευση …Ποιόν να κατηγορήσεις; μου μιλάνε πολλά αδέρφια και μου λένε τον πόνο τους ,πόσο τους στεναχωρούν τα χάλια της ομάδας ,μου λένε φταίει ο ένας ,φταίει ο άλλος ,άλλος μου λέει να πάρουμε την ομάδα και να φύγουμε ,άλλος να πέσουμε μόνοι μας, άλλος να δέρνουμε τα κοράκια για παραδειγματισμό ….
Ο Άρης φέτος κλείνει τα 100 χρόνια ΖΩΗΣ ,το τονίζω το ζωής ,γίνετε 100 χρονών ,υπήρχε πριν γεννηθούμε , θα υπάρχει και μετά από εμάς.
 
 Αδέρφια αν ο Άρης πέσει τελείωσε ,την πρώτη φορά που έπεσε έχασε λίγη περηφάνια ,πίκρα μεγάλη για όλους μας και ξανανέβηκε ,την δεύτερη ανέβηκε ακόμα πιο δύσκολα ,αν ο Άρης πέσει Τρίτη φορά θα πάθει ότι και ο Ηρακλής ,σας το υπογράφω, χωνέψτε το αδέρφια ,αν ο Άρης πέσει Τρίτη φορά δεν θα είναι ο Άρης που ξέραμε και ειδικά αν πέσει στα 100 χρόνια ,η ρετσινιά δεν θα ξεπλένετε ούτε σε 200 χρόνια, λένε... κάποιοι και το χανούμι έπεσε γάμα . το χανούμι όμως αδέρφια έχει και έναν Μελισσανίδη έτοιμο για μεγάλα πράγματα ,εμείς ;

Ποια είναι η λύση; Η λύση είναι να υπάρχει αυτογνωσία ,να καταλάβουμε όλοι ποιάς ομάδας είμαστε οπαδοί ,και τι τελικά είναι αυτή η ομάδα ;

Άρης κύριοι , ο θεός του πολέμου , ρε αδέρφια φυγομαχεί ποτέ ο Άρης ; Είναι ο θεός του πολέμου ρε , και όλοι εμείς μαχητές στο πλευρό του , ο καθένας όπως μπορεί και απ όπου μπορεί και όσο μπορεί .
Η ομάδα
φέτος έχει δεχτεί πολύ πόλεμο ,κανείς δεν την σέβεται ,τα κοράκια οργιάζουν έχοντας άνωθεν εντολή ένας θεός ξέρει από ποιόν . Χρέος μας είναι να παλέψουμε και θα παλέψουμε , όσο πόλεμο και αν δεχτούμε εμείς θα το παλέψουμε ,ακόμα και αν κάποιοι από τώρα μας έχουν ξεγραμμένους θα τους διαψεύσουμε .

Τα συνθήματα μας είναι βιώματα αδέρφια , δεν τα λέμε για πλάκα και ούτε γιατί έχουν ωραίο ρυθμό :

Τον ΑΡΗ μου ,τον ΑΡΗ μου τον αγαπώ
και ποτεεε δεν τον αααφηηηνωωωω
ποτεεε δεν τον αφηνωωωω
να παιζει διχως
να παιζει διχως
οπαααδους

ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΨΥΧΗ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙΣ
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΗ ΑΝ ΠΡΟΔΩΣΕΙΣ...

Όσο ζω, χιλιόμετρα θα γράφω...
... και θα τραγουδώ, πως στα δύσκολα δε σ' άφησα, σ' ακολούθησα παντού πιστά! Ισόβια κι εγώ στην κερκίδα μαζί, ακόμα κι αν πεθάνω θα είμαι εκεί, ούτε ο θάνατος είναι αρκετός, ούτε εκεί θα είσαι μοναχός...!

Υ.Γ : Δεν θέλω να ξανακούσω Αδερφό να λέει να παρατήσουμε την ομάδα ,δεν θέλω να ξανακούσω αδερφό να λέει να πέσει η ομάδα ,να αποσυρθούμε από το πρωτάθλημα και άλλα τέτοια ,πονάει η ψυχή μου όταν τα ακούω, είσαι οπαδός του ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΔΕΡΦΕ , και ο Θεός του πολέμου πολεμάει μαζί με τους πολεμιστές του ,οι πολεμιστές δεν φυγομαχούν και ούτε ρίπτουν την ασπίδα … Άρης μέχρι θανάτου....

Άρη θυμήσου μια ζωή μαζί σου ….και τα γαμημένα τα όνειρα θα πάρουν κάποια στιγμή εκδίκηση ….
 ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΕΣΤΗ ΡΕΜΑΛΙΔΗ
 ΜΠΡΑΒΟ ΑΛΑΝΙ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: