Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ΜΕ ΤΙ ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΩ


ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ-ΑΡΗΣ 2-1

 Θεε μου..... πολεμαρχε μου......ειμαι ακομη εδω.......διπλα σου....... στο πλευρο σου, και θα ειμαι μεχρι το τελος της ζωης μου.........μην νοιαζεσαι για μενα......οτι και αν γινει, οπου και να πας,οσα χρονια και αν κανεις,να επιστρεψεις στον θρονο σου, θα ειμαι διπλα σου,αναποσπαστο κομματι σου,ενα με σενα.....πιστος φρουρος της ιδεας σου......αφοσιωμενος παρα τα 46 μου χρονια, στο πλευρο σου,θα πολεμω με μενος για σενα οσο χρειαστει,σε ολα τα πεδια των μαχων παντου,μεχρι να ξαναδω στα ματια σου,την φλογα της χαρας,την ελπιδα του αυριο,το σημερα προσταζει για ενα αυριο, χωρις το χθες,για να παμε παρακατω με υγεια,και αυτο θα πραξουμε για να απαλευθερωθεις απο τον ζυγο σου, γιατι μονο εγω,και οι χιλιαδες οπαδοι σου στο πανελληνιο,γνωριζουμε την δυναμικη σου, και το κακο που σου εχουν κανει, τα λαμογια εκ των εσω, που τα αποκαλουμε ακομη αδερφια μας,εσυ μονο να εισαι καλα Θεε μου.........μην δακρυζεις.......το ξερω εχεις δικιο,η προδοσια δεν χωνευετε με τιποτα,ειδικα οταν προερχετε εκ των εσω,ξερω Θεε μου..........δεν ειναι η πρωτη φορα,ειναι η τριτη,και αυτη την φορα η πιο επωδυνη,μιας και το μοντελο της λαικης βασης, που ειχε επνευστει ο καταστροφεας του συλλογου,εφερε την καταστροφη,και το θανασιμο κτυπημα εις βαρος σου.

 Θα πολεμησουμε μεχρι να παγωσει η κολαση,για να ελευθερωθεις απο τους Αρειανοταφιτες που σου προκαλεσανε αυτο το κακο Θεε μου,στο υποσχομαι απο τα βαθη της καρδιας μου,ορκος τιμης μου αυτο..... απενατι σε σενα,και το ελαχιστο που μπορω να κανω εγω για σενα,αυτο θα ειναι το μικρο και ταπεινο μου δωρο στα εκατονταχρονα γενεθλια σου,και εαν δεν το κανει πρωτη η δικαιοσυνη,οπως ωφειλει στελνοντας τους στην φυλακη,για τα οικονομικα εγκληματα εις βαρος του ΑΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,τοτε θα το πραξει η οργη του λαου, που θα ειναι ανεξελεγκτη,και χωρις οικτο,απεναντι τους,αρκετα ανεχτηκαμε την ανικανοτητα τους, και την εσχατη προδοσια τους, απεναντι στον ΑΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,εξαφανισθειτε απο προσωπου γης,οσο ειναι καιρος,η υπομονη εχει και τα ορια της,και δυστυχως μας τελειωσε,παρεακια....μοντελα....καρτελες......λεσχες του διχασμου....και ολο αυτο το κακο συναπαντημα της καταστροφης του συλλογου, το παραμυθακι σας ελαβε τελος,παρτε δρομο και αλλαξτε πολη,εχετε διαπραξει το μεγαλυτερο εγκλημα στην ιστορια του συλλογου,ο λαος του ΑΡΗ δεν συγχωρει,και προπαντων δεν ξεχνα,ΑΡΕΙΑΝΑΡΑ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ,ηρθε η ωρα της εκκαθαρισης,ηρθε η ωρα να μιλησει ο λαος,ηρθε η ωρα να δωσετε λογαριασμο,σε ποιες τσεπες πηγαν τα εσοδα του συλλογου,αν νομιζετε οτι θα φυγετε ατσαλακωτοι, για ακομη μια φορα ειστε γελασμενοι,ανοιξτε στοματα,για το καλο δηθεν του ΑΡΗ τα ειχατε κλεισμενα,φθανει τοσο καλο που του κανατε, δεν θελουμε αλλο,παρτε δρομο ολοι σας.

 Ειστε τοσο ξευτιλισμενοι,και ξεδιαντροποι,που ακομη και την επομενη μερα,δεν ειστε σε θεση να καθορισετε,ανικανοι παραγοντισκοι του κωλου,χωρις οραμα.......χωρις ελπιδα......βαδιζετε στο αγνωστο......στο πουθενα......μικραινοντας τον συλλογο μερα με την μερα με τα καμωματα σας,πουλωντας φουμαρα για μεταξωτες κορδελες, κοινως παπα,δοκιμαζοντας τις αντοχες ενος λαου που θα σας καψει στο τελος,πικραινοντας τον κοσμο,ολο και περισσοτερο,ψαχνετε για μπαλωματα τυπου πηδαω μαντρες,για να καλυψετε το καραβι, που μπαζει απο παντου εξαιτιας των χειρισμων σας,για αφμ,και ενα σωρο αλλες μαλακιες,που δειχνουν τον πανικο σας,αυτα ειναι τα σχεδια σας; δεν χορτασατε το μελι; δεν λετε να ξεκολλησετε απο τις καρεκλες; το χαβα σας ρε....περα βρεχει για εσας; τι αλλο θα σκεφθει το πολυμηχανο μυαλο της πονηριας σας; ποιο χαρτι θα καψετε (βλεπε Νικος Γκαλης) λεω τωρα εγω  προκειμενου να εχετε λογω υπαρξης;αρκετα ρε λαμογια ελεος πια δεν σας γουσταρουμε,δεν εχετε να προσφερετε τιποτα παρα μονο πικρα και πονο σε χιλιαδες Αρειανους της γης.

 Θελετε να σας πω εγω τι προσφερατε στον ΑΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ λαμογια του κερατα Αρειανοταφιτες; ΧΡΕΗ...... που οδηγησαν τον συλλογο στην οικονομικη καταστροφη,ΔΙΧΟΝΟΙΑ.....χωριζοντας τα αδερφια μου, σε στρατοπεδα για να εχετε λογο υπαρξης,ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.......εις βαρος του συλλογου για να εχετε Θεο το μελι και την καρεκλα, ΠΤΩΣΗ.......για τριτη φορα στην ιστορια του,με τους ιδιους ενοχους, αλλα διαφορετικους πρωταγωνιστες,σε ενα εργο χιλιοπαιγμενο με το τιμημα μεγαλο αυτην την φορα,ΔΑΚΡΥ..........σε χιλιαδες μικρα Αρειανακια και γεροντες,αλλα και σε ολους εμας,που ζουμε και αναπνεουμε για αυτην την καψουρα,ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.........στους αλλοθρησκους στους εορτασμους των εκατο μας χρονων,και πολλα αλλα κακα, που χρειαζονται τομοι για να χωρεσουν,τα επιτευγματα σας, για τον ΑΡΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ δεν προσφερατε τιποτα, σας ευχαριστουμε για την προσφορα σας,αντε και γαμηθειτε λοιπον, μην σας πω τιποτα πιο χοντρο.

 Θα κλεισω με μια ευχη,Θεε μου........πολεμαρχε μου......... ΑΡΗ μου..........στειλε μου εναν ισχυρο επενδυτη, σαν χαρη στο ζητω, που με την δυναμικη την δικη μας, των χιλιαδων οπαδων σου ανα την Ελλαδα και την γη,θα σου προσφερουμε στον αιωνα τις υπαρξης σου οτι σου στερησαμε μεχρι τωρα,διωξε απο του οικου σου τα λαμογια που λυμαινονται την χαρη σου,γινε ο ΑΡΗΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ, ο ΑΡΗΣ των ονειρων μας, ο ΑΡΗΣ των τιτλων,ο ΑΡΗΣ της καρδιας μας,και ειμαι σιγουρος Θεε μου οτι θα ακουσεις την προσευχη μου.

 ΑΡΗ ΘΥΜΗΣΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: